- Zajęcia z zastosowaniem video konferencji odbywają się za pośrednictwem aplikacji ZOOM i/lub aplikacji dostępnych w pakiecie Office 365 w wersji A1.
- Uczniowie logują się, podając imię i nazwisko (nie korzystają z żadnych wymyślonych linków, nazw itp.)
- Zaleca się, aby uczestniczyć w lekcji, korzystając z komputera, ponieważ na dużym ekranie lepiej będzie widać prezentowane treści. Możliwe jest także korzystanie z telefonu bądź innego urządzenia, jakie uczeń posiada.
- Nie zaleca się odsłuchiwania zajęć w słuchawkach na pełnej głośności ze względu na możliwe zakłócenia.
- Po otworzeniu linku zezwalamy aplikacji na dostęp do kamery oraz mikrofonu.
- Na początku lekcji nauczyciel sprawdza obecność uczniów przy włączonych kamerach i mikrofonach (jeśli uczeń ma problemy techniczne lub nie posiada kamerki, rodzic powinien powiadomić o tym fakcie nauczyciela)
- W trakcie zajęć, aby przypadkowo nie przeszkadzać innym słuchaczom, należy mieć wyciszone mikrofony i wyłączone kamery.
- Jeśli kamera nie zostanie wyłączona w oknie, przesyłany obraz będzie widoczny dla innych uczestników.
9. Uczniowie do końca lekcji powinni być aktywni.
10. Uczniowie,
których tożsamości nie uda się potwierdzić nauczycielowi, bądźnie będą się stosować do powyższych
zasad, będą usuwani z lekcji.
11. Zabronione
jest robienie zdjęć, rejestrowanie przebiegu zajęć,przekazywanie linku do zajęć innym osobom oraz rozpowszechnia-nie
treści z zajęć w jakiejkolwiek innej formie.
12. Uczeń zobowiązany jest do włączenia kamery w czasie, gdy podczas spotkania odbywa się krótka kartkówka lub sprawdzian, a także w innej sytuacji na prośbę nauczyciela.
13. Uczniowi nie wolno udostępniać linków spotkania
osobom spoza klasy.
14. Jeżeli uczeń
zostanie wyciszony przez nauczyciela, sam nie może włączyćsobie głośnika. Może być dopuszczony do głosu wyłącznie przez
nauczyciela po uprzednim zasygnalizowaniu tego prowadzącemu lekcję poprzez
włączenie opcji Rise hand.
15. W sytuacjach, których nie reguluje powyższy regulamin, ma zastosowanie Statut Szkoły.
Opracowanie: p. Izabela Niekłań.