Styczeń to miesiąc nowych wyzwań. Prace uczniów przybierają coraz lepszej formy. Budowle 3D, konstrukcje nowoczesnych budynków i przestrzeni rozwijają wśród dzieci kreatywność i twórcze myślenie. Farbami z programu „Laboratoria Przyszłości” uczniowie przelewali na papier wytwory swojej wyobraźni pejzaże zimowe.
W miesiącu styczniu klasa V wykonywała projekt serduszka Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Drukowany projekt to model Oskara Orła i Wiktora Walkiewicza.
Zabawy konstrukcyjne z wykorzystaniem klocków magnetycznych są doskonałą okazją do rozwijania twórczego myślenia, spostrzegawczości jak również do integracji i nauki pracy w zespole.
Tempery zakupione w ramach Laboratoriów Przyszłości stały się na zajęciach świetlicowych środkiem artystycznego wyrazu emocji i spostrzeżeń dzieci.
Pomoce zakupione w ramach “Laboratoriów Przyszłości” są wykorzystywane nie tylko na zajęciach z uczniami… Tablica multimedialna odgrywała, obok uczniów klasy III, główną rolę podczas uroczystości Dnia Edukacji Narodowej przygotowanej przez p. Kingę Michalczewską.
Odpowiedzi udzielane przez uczniów w skeczu “Familiada w szkole” pojawiały się na tablicy, jak w popularnym teleturnieju. Następnie tablica zamieniła się w część dekoracji.
Tablica multimedialna była doskonałym wsparciem w nauce kodowania i programowania dla uczniów klasy III uczęszczających na zajęcia rozwijające kreatywność “Młody Programista” oraz w zajęciach lekcyjnych m.in. do oglądania filmów edukacyjnych, pisania czy pracy z multibookiem.
W świetlicy grupa integrowała się korzystając z zabaw konstrukcyjnych z użyciem klocków magnetycznych.
W roku szkolnym 2023/2024 uczniowie młodszych klas kontynuują naukę kreatywnego i logicznego myślenia poprzez zabawę pomocami zakupionymi w ramach Laboratoriów Przyszłości.
W świetlicy szkolnej dzieci chętnie konstruowały budowle 3D z klocków magnetycznych, a ich pomysły były bardzo ciekawe.
Uczniowie klasy III na zajęciach rozwijających kreatywność “Młody Programista” programowali robota edukacyjnego GeniBot.