W październiku, miesiącu kodowania, uczniowie klas młodszych wykorzystywali na zajęciach roboty edukacyjne. Układali trasy zgodnie z podanymi warunkami, co uczyło ich współpracy oraz logicznego myślenia. Uczniowie klas starszych, chętnie używają tablicy multimedialnej do tworzenia notatek. Za pomocą aparatu fotograficznego zostały zrobione zdjęcia z przeprowadzanych zajęć, uroczystości i wyjazdów.
We wrześniu, uczniowie wykorzystywali farby w tworzeniu jesiennych drzew. Z klocków magnetycznych konstruowali ciekawe i pomysłowe budowle na samochodziki i dinozaury rozwijając motorykę dużą i małą. Uczniowie integrowali się przy tym ze sobą i mieli udaną zabawę. Do dokumentowania imprez szkolnych oraz wyjść poza teren szkoły wykorzystywano aparat fotograficzny.
Grupa świetlicowa chętnie sięga po klocki magnetyczne, z których tworzy budowle przestrzenne, konstrukcje 3D i wiele innych ciekawych rzeczy. Łączy zabawę z innymi dostępnymi w świetlicy klockami, dzięki czemu staje się przyjemna i ciekawa. Dzieci rozwijają motorykę małą i kreatywne myślenie.
Uczniowie klasy III na zajęciach rozwijających kreatywność rozwiązywali problemy z zastosowaniem robotów edukacyjnych GeniBot. Przy okazji rozwijali umiejętność współpracy w grupie.
Styczeń to miesiąc nowych wyzwań. Prace uczniów przybierają coraz lepszej formy. Budowle 3D, konstrukcje nowoczesnych budynków i przestrzeni rozwijają wśród dzieci kreatywność i twórcze myślenie. Farbami z programu „Laboratoria Przyszłości” uczniowie przelewali na papier wytwory swojej wyobraźni pejzaże zimowe.