Podsumowanie akcji Lidla „Szkoły pełne talentów”

Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy włączyli się w akcję Lidla „Szkoły pełne talentów” i wrzucali do naszej skrzynki, rejestrowali lub dostarczali w inny sposób otrzymane za zakupy kupony.

Wspólnie udało nam się uzbierać 705 talenciaków.

Dzięki zebranym talenciakom nasza szkoła wzbogaciła się o 10 nowych gier planszowych, z których już mogą korzystać uczniowie przebywający w świetlicy szkolnej.

Są to:

• Grzybobranie – gra przygodowa, w trakcie której gracze wędrują po planszy i zbierają grzyby. Wiek graczy: 4–99. Liczba graczy: 2–4
• Przewrotne Żabki – gra logiczna o niezwykle prostych zasadach, które każdy opanuje w mniej niż minutę! Wiek graczy: 6+. Liczba graczy: 2–4
• Monster Park – gra ucząca logicznego i strategicznego myślenia oraz podstaw przedsiębiorczości. Wiek graczy: 6+. Liczba graczy: 2-4
• Kopciuszek – gra uczącą zasad współpracy. Wiek graczy: 4+. Liczba graczy: 1–4
• Superfarmer – edukacyjna gra ucząca liczenia, logicznego myślenia i przewidywania. Wiek graczy: 6+. Liczba graczy: 2–6 Drogi do Rzymu – liczy się strategia, logiczne myślenie i łut szczęścia. Wiek graczy: 8+. Liczba graczy: 2–5

• Drogi do Rzymu – liczy się strategia, logiczne myślenie i łut szczęścia. Wiek graczy: 8+. Liczba graczy: 2–5
• SUPERFARMER DELUXE – gra ucząca przedsiębiorczości. Wiek graczy: 7+. Liczba graczy: 2–6
• Trio – trzymająca w napięciu gra logiczna opierająca się na prostych zasadach. Wiek: 7+. Liczba graczy: 1-6
• MaTik – gra logiczna wymagająca taktycznego planowania oraz reagowania na poczynania przeciwników. Wiek graczy: 7+. Liczba graczy: 2–4
• UniKaT – gra logiczna kształtująca refleks, umiejętności przewidywania i strategiczne myślenie. Wiek graczy: 7+. Liczba graczy: 2–4

Bardzo dziękujemy za wspaniałe zaangażowanie!

Opiekunki Szkolnego Koła PCK: Ilona Jędrzejczyk i Diana Raban