Sprawozdanie z realizacji projektu

Podniesienie jakości nauczania języka angielskiego w edukacji wczesnoszkolnej oparte na zintegrowanym kształceniu przedmiotowo-językowym drogą do sukcesu i wszechstronnego rozwoju ucznia 

PROJEKT POWER 2017-1-PL01-KA101-035920

W projekcie uczestniczy 4 nauczycieli.

  1. W ramach organizacji projektu przeprowadzono nabór do projektu, określono poziom językowy uczestników oraz przydzielono zadania poszczególnym członkom;
  2. W ramach szkolenia językowo-kulturowego uczestnicy projektu borą udział w zajęciach prowadzonych przez nauczyciela języka angielskiego Agnieszkę Pastuszkę;
  3. W ramach przygotowania merytorycznego nauczyciele wzięli udział w warsztatach dotyczących znajomości takich programów jak: POWER SE, Erasmus plus, eTwinning, a także dotyczących metody CLIL; warsztaty zostały zorganizowane przez członka zespołu Agnieszkę Pastuszkę oraz Dianę Raban;
  4. W ramach przygotowań do wyjazdów międzynarodowych nawiązano współpracę z instytucjami organizującymi szkolenia dla nauczycieli z zakresu ogólnej znajomości języka angielskiego oraz metody CLIL  (Eti Malta,PC Teacher Training). Zgłoszono uczestnictwo 4 nauczycieli w kursach językowych na Malcie oraz 2  nauczycieli w Wielkiej Brytanii. Organizacją podróży  i wsparcia indywidualnego zajęła się Małgorzata Tomczyńska ;
  5. W ramach rozpowszechniania rezultatów stworzono zakładkę na stronie internetowej szkoły spstykow.pl. Przygotowano plakaty informujące o realizacji projektu i kwocie dofinansowania.
  6. Na bieżąco prowadzono dokumentację potwierdzającą realizację projektu, współpracowano z opiekunem projektu z ramienia FRSE;